a side ‘sass’…

Ok….so it turns out, I am sassy….
BUT it’s only because I care sooooo much about this work,
ABOUT women,
specifically MOMS who are struggling with food, their body,
AND
continue to diet,
restrict,
EXERCISE from a place of punishment or to BE a certain number on the scale.

YUP,
I am sassy about that…because that is NO way to live your one and only life….
YUP,
I will continue to be a kickass coach,
supporting, guiding, being soooo damn motherly, noticing, SEEING you,
I have transformed lives……
AND
there has been a little SIDE SASS….and there will continue to be…
BECAUSE I am sooo damn passionate.

No more guilt,
no more late night binges,
say goodbby to mindless eating,
this is the life with a little more SASS….

Keep following if you like a little SASS, share with a friend,
we are soooo NOT alone in this journey.
Over a billion women in North America alone are on a diet RIGHT NOW…..
SERIOUSLY…restricting food, without enjoying what they are eating,
in their one and ONLY life.

YUP — I am SASSY, sooooo unapologetically…here to guide, love, care, and BE ME!!
What would happen if you were just YOU……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close